Bezoeken? Ma-Vr 9.00-12.00/13.30-17.00, of maak hier uw afspraak!

Klantenservice — bezorging

Is het mogelijk om een gewenst tijdstip voor levering van mijn bestelling aan te geven?

De vervoerder maakt zelf de planning voor die dag. U kunt wel een wens opgeven bij de bestel opmerking, maar het is aan de vervoerder zelf om daar wel of geen rekening mee te houden.

Waarvoor moet ik tekenen bij ontvangst?

U tekent voor goede ontvangst van de goederen. Dat betekent dat u uitwendig een controle kunt doen of het aantal pakketten (colli) klopt en de goederen in goede staat zijn ontvangen.

Wat moet ik doen als een pakket beschadigd aankomt?

U kunt het pakket te allen tijde aannemen, ook bij schade, maar laat de chauffeur dan wel een aantekening maken welke pakketten u beschadigd ontvangen hebt. Stuur ons daarna foto’s van de beschadigde onderdelen en we lossen dat dan netjes samen met u op.

Kan mijn bestelling weggezet worden zonder dat ik er ben?

Voor de aflevering van uw bestelling is altijd een handtekening nodig. De vervoerder draagt de verantwoording voor uw pakket tot aan de overdracht bij u. Zodra u een handtekening plaatst tekent u daarmee voor goede ontvangst en ligt de verantwoordelijkheid bij u. Daarom is er altijd een handtekening nodig. U kunt wel vragen of uw buren het pakket kunnen aannemen. Mocht u onverhoopt toch niet thuis zijn, dan wordt er automatisch een tweede levering gedaan. Meestal is dat de volgende werkdag.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?

Zolang we uw bestelling nog niet aangeboden hebben bij de vervoerder kunnen wij uw adresgegevens aanpassen. Neem daarvoor telefonisch contact met ons op dan kunnen we het snel en efficiënt voor u regelen.

Als wij uw bestelling overgegeven hebben aan de vervoerder dan kunnen we het adres soms nog laten wijzigen door de vervoerder. Maar het kan dan wel wezen dat de levering van uw bestelling een dag langer duurt.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, we verzenden naar bijna alle Europese landen. Voor Nederland, België en Luxemburg bent u al op de goede website. Voor de overige landen verwijzen wij naar onze andere website: www.JoyPet.eu.

 

Mededeling

Onze producten

Winkelwagen

Winkelwagen opslaan/laden Uitleg

Winkelwagen opslaan

Winkelwagen opslaan? Klik op ‘Opslaan’. U krijgt een uniek nummer wat u kunt bewaren (30 dagen). Winkelwagen weer ophalen? Voer het nummer in en klik op ‘Ophalen’.

Nummer: