Bezoeken? Ma-Vr 9.00-12.00/13.30-17.00, of maak hier uw afspraak!

Klantenservice — bestellen

Wat is de levertijd van mijn product?

Standaard leveren we alles binnen 1-2 werkdagen. Dat betekent dat wanneer we uw bestelling en betaling ontvangen hebben, dan leveren wij vaak dezelfde dag, maar uiterlijk de volgende dag uw product aan bij de vervoerder. Deze bezorgt dan normaal gesproken de volgende dag bij u aan huis.

Als een product een afwijkende levertijd heeft dan staat dit bij het product vermeld. Zo zijn er producten die een levertijd van 1-5 werkdagen kennen. Of producten waarbij de levertijd op afspraak is. Meestal moeten deze op maat voor u gemaakt worden.

Ook komt het wel eens voor dat een bepaald artikel niet op voorraad is. Er wordt dan bij het product een verwachte leverdatum dat het weer bij ons binnenkomt vermeld. We doen ons uiterste best om het product dan binnen 1-2 werkdagen na deze datum bij u te hebben.

Als u specifiek vragen heeft over de levertijd van een product dan kunt u ons altijd opbellen.

Is een product nog op voorraad?

Meestal zijn alle producten bij ons vanuit voorraad leverbaar. Er staat dan bij het product vermeld 1-2 werkdagen levertijd. Mocht een product niet meer op voorraad zijn dan wordt dat bij het product vermeld. Als we weten wanneer het weer op voorraad komt dan vermelden we bij dat product de datum dat het bij ons binnenkomt.

Soms komt het voor dat we een product direct vanaf de leverancier naar u thuis laten versturen.

Mocht u grote aantallen of specifieke vragen hebben over de voorraad van een bepaald product neem dan even contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Uw bestelling wordt verwerkt nadat wij uw betaling ontvangen hebben. Als u met één van onze on-line betaalmogelijkheden afrekent, dan kan dat afhankelijk van het tijdstip soms dezelfde dag nog.

Welke e-mails krijg ik allemaal rondom mijn bestelling?

Om u zo goed mogelijk te informeren over de status van uw bestelling sturen we u bij elk belangrijk punt een e-mail. Dit is wat u kunt verwachten als u bij ons een bestelling plaatst:

Uw factuur

Zodra u bij ons een bestelling plaatst dan krijgt u direct een e-mail met daarin uw factuur. Als u gekozen heeft om het zelf over te maken kunt u daarin ook de benodigde IBAN code en het factuurnummer vinden. Dit factuur- of ordernummer is tegelijk het unieke nummer waarmee wij altijd al uw gegevens hier terug kunnen vinden. Het is dus handig om dat nummer paraat te houden als u contact opneemt over uw bestelling.

Bevestiging van uw betaling

Nadat u de betaling gedaan heeft en wij het geld ontvangen hebben versturen we ook direct een bevestiging van de ontvangst van uw betaling. Dit is met on-line betaalmethodes bijna altijd direct nadat u de betaling voltooid heeft. Als u zelf het geld overmaakt naar onze bankrekening dan krijgt u dat bericht zodra het geld op onze bankrekening staat en wij het handmatig gecontroleerd hebben.

Aanbieden bij de vervoerder

Zodra we de zending gaan aanbieden bij onze vervoerder en alles in het magazijn gaan verzamelen krijgt u een derde e-mail. Hierin melden we dat wij het gaan aanbieden bij de vervoerder. Uw bestelling zal dan die dag door de vervoerder bij ons worden afgehaald om dan normaal gesproken de volgende dag bij u te bezorgen.

Bericht van de vervoerder

Als uw bestelling in Nederland of België is dan krijgt u van onze vervoerder ook een bericht. Hierin staat hoe u de status van uw zending kunt traceren. Op de ochtend van aflevering stuurt de vervoerder opnieuw een bericht per e-mail. Daarin staat de aflevertijd bij benadering van 2 uur.

Uitnodiging voor een beoordeling

Omdat we onze dienstverlening zo optimaal willen maken, sturen we u een uitnodiging voor een beoordeling. Dit is ongeveer een week na ontvangst van uw bestelling. Dit is voor ons een graadmeter om te zien waar we nog kunnen verbeteren. Mocht er wat met uw bestelling aan de hand zijn, gebruik dan niet het beoordelingsformulier, maar volg dan direct onze service procedure.

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor de meeste van onze producten is het zo dat we vanaf € 69 gratis verzenden in Nederland en België. Zit het bedrag van uw bestelling hieronder of betreft het hier een product met hogere franco limiet dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. De hoogte van het bedrag kunt u dan zien bij het product dat u wilt bestellen. Het limietbedrag ziet u in de winkelwagen staan als u het product in de winkelwagen doet.

Kan ik na bestellen nog wat veranderen aan mijn bestelling?

Zolang wij uw bestelling nog niet aangeboden hebben bij de vervoerder kunnen we ten alle tijde uw bestelling aanpassen. Neem daarvoor telefonisch contact met ons op, dan kunnen we de wijziging snel en efficiënt voor u regelen.

 

Mededeling

Onze producten

Winkelwagen

Winkelwagen opslaan/laden Uitleg

Winkelwagen opslaan

Winkelwagen opslaan? Klik op ‘Opslaan’. U krijgt een uniek nummer wat u kunt bewaren (30 dagen). Winkelwagen weer ophalen? Voer het nummer in en klik op ‘Ophalen’.

Nummer: