Bezoeken? Ma-Vr 9.00-12.00/13.30-17.00, of maak hier uw afspraak!

Klantenservice — betalen

Hoe kan ik betalen?

We bieden u, afhankelijk van uw land, verschillende betaalmethodes aan. In Nederland kunt u kiezen voor Ideal, Bancontact/Mistercash, PayPal en zelf overmaken. In België kunt u kiezen voor Bancontact/Mistercash, Direct ebanking, Giropay, PayPal en zelf overmaken.

Kan ik ook bij betalen bij aflevering, aan de chauffeur?

Nee, u kunt niet betalen aan de chauffeur bij aflevering. We bieden u verschillende online betaalmethodes aan. U kunt er ook voor kiezen om het bij ons af te halen en dan met pin, of contant te betalen.

Kan ik ook achteraf betalen of op factuur?

Nee, we bieden deze optie niet aan. Wilt u weten of u veilig bij ons kunt bestellen en vooraf betalen? Kijk dan eens bij onze meer dan 12.000 klanten beoordelingen!

Wat als ik mijn bestelling annuleer?

Als u uw bestelling annuleert voordat deze verzonden is, dan maken wij het geld zo spoedig mogelijk over. Maximaal 7 dagen na annuleren heeft u het geld op uw rekening. Stuur ons altijd een e-mail met daarin uw IBAN code en factuurnummer. Dat bespoedigt het verwerken hiervan.

 

Mededeling

Onze producten

Winkelwagen

Winkelwagen opslaan/laden Uitleg

Winkelwagen opslaan

Winkelwagen opslaan? Klik op ‘Opslaan’. U krijgt een uniek nummer wat u kunt bewaren (30 dagen). Winkelwagen weer ophalen? Voer het nummer in en klik op ‘Ophalen’.

Nummer: