Onder alle aankopen verloten we 10x het aankoopbedrag terug! (actie loopt van 1 november tot 21 december)

Klantenservice — retourneren

Wat kan ik doen met het product voordat ik besluit om het retour te sturen?

U mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die u ook in een fysieke winkel heeft. In de zogenaamde fysieke winkel kunt u geen kroket bakken in de friteuse en kunt u geen wasje draaien in de machine. Wilt u weten wat u koopt voordat u een bestelling plaatst dan adviseren wij u om goed onze beschrijving te lezen. Vooral ook alle maten van het hok zoals de bodemmaat en afmetingen van het nachthokje. Lees ook goed de adviezen over onderhoud. Mocht een product bij ons retour komen wat we niet meer als nieuw kunnen verzenden omdat het product niet meer zoals origineel verpakt is dan moeten we de waardevermindering aan u door rekenen.

Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat we het product weer kunnen verkopen.

Hoe moet ik een product retourneren?

Als het een klein pakket is kunt u het zelf retour sturen naar ons. U kunt ons ook vragen om het retour te laten halen. Grote pakketten adviseren we altijd om door ons bij u te laten afhalen omdat het postkantoor deze niet accepteerd.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Als wij een product bij u retour laten halen dan bereken we daar altijd retourkosten voor. De hoogte van de kosten zijn afhankelijk van wat er retour komt. Neem contact met ons op dan kunnen we exact aangeven wat de retourkosten voor u zijn.

U kunt het uiteraard ook zelf terug brengen bij ons.

Hoe kan ik betalen als ik het kom afhalen?

U kunt bij ons betalen met pin of contant. U kunt ook vooraf een bestelling op onze website doen en dan betalen met één van onze elektronische betaalmethodes zoals Ideal. Let wel dat dan uw bestelling betaald moet zijn voordat u het kunt komen afhalen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst van het pakket maken wij het geld zo spoedig mogelijk over. Maximaal 7 dagen na ontvangst heeft u het geld op uw rekening. Stuur ons altijd een e-mail met daarin uw IBAN code en factuurnummer, dat bespoedigd het verwerken hiervan.