Bezoeken? Ma-Vr 9.00-12.00/13.30-17.00, of maak hier uw afspraak!

Klantenservice — retourneren

Wat mag ik doen met het product, voordat ik besluit om het retour te sturen of niet?

U mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het wenst te behouden. Denk hierbij aan de mogelijkheden die u ook in een fysieke winkel heeft. In de zogenaamde fysieke winkel kunt u geen kroket bakken in de friteuse en kunt u geen wasje draaien in de machine. Wilt u weten wat u koopt voordat u een bestelling plaatst dan adviseren wij u om goed onze beschrijving te lezen. Vooral ook alle maten van het hok zoals de bodemmaat en afmetingen van het nachthok. Lees ook goed de adviezen over onderhoud. Mocht een product bij ons retour komen wat we niet meer als nieuw kunnen verzenden omdat het product niet meer zoals origineel verpakt is dan moeten we de waardevermindering aan u door rekenen.

Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat we het product weer kunnen verkopen.

Hoe moet ik een product retourneren?

Als het een klein pakket is kunt u het zelf retour sturen naar ons. U kunt ook aan ons vragen om het uw bestelling retour te laten halen. We adviseren om grote pakketten door ons af te laten halen, omdat het postkantoor deze niet accepteert. U kunt het ook zelf terugbrengen naar ons.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Als wij een product bij u retour laten halen dan bereken we daar altijd retourkosten voor. De hoogte van de kosten is afhankelijk van wat er retour komt. Neem contact met ons op, dan kunnen we exact aangeven wat de retourkosten voor u zijn.

U mag het ook zelf terugbrengen naar GrootPlezier in Krabbendijke.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na retour ontvangst van het pakket storten wij het geld zo snel mogelijk terug. Maximaal 7 dagen nadat wij het pakket retour ontvangen hebben, heeft u het geld op uw rekening. Stuur ons altijd een e-mail met daarin uw IBAN- en factuurnummer. Dat zorgt voor een snellere verwerking hiervan. Overigens duurt een retourzending langer dan een normale zending.

Hoe lang duurt een retourzending?

Retourzendingen worden door de vervoerders vaak 1x per week naar ons teruggebracht. Daarom duurt een ‘retourzending’ vaak een aantal dagen langer dan een ‘heenzending’.

 

Mededeling

Onze producten

Winkelwagen

Winkelwagen opslaan/laden Uitleg

Winkelwagen opslaan

Winkelwagen opslaan? Klik op ‘Opslaan’. U krijgt een uniek nummer wat u kunt bewaren (30 dagen). Winkelwagen weer ophalen? Voer het nummer in en klik op ‘Ophalen’.

Nummer: