Onder alle aankopen verloten we 10x het aankoopbedrag terug! (actie loopt van 1 november tot 21 december)

Klantenservice — schade en garantie

Wat doe ik als ik schade constateer bij het aannemen van mijn bestelling?

Meld dit direct aan de chauffeur zodat er een aantekening van gemaakt wordt. Neem daarna contact met ons op door een e-mail te verzenden met foto’s van de schade en uw factuurnummer. Dan gaan wij dat netjes samen met u oplossen.

Ik heb het uitgepakt en kom beschadigde onderdelen tegen

Neem direct contact met ons op door een e-mail te verzenden met foto’s van de schade en uw factuurnummer. Dan gaan wij dat netjes samen met u oplossen.

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

Standaard heeft u één jaar garantie op uw product, tenzij anders aangegeven. Zo zitten er bijvoorbeeld op een trampoline vaak verschillende garantietermijnen voor frames, springmat en veren. Maar wij adviseren u altijd bij een klacht contact met ons op te nemen. Dan kijken we samen wat de beste oplossing is.