Bezoeken? Ma-Vr 9.00-12.00/13.30-17.00, of maak hier uw afspraak!

Klantenservice — schade en garantie

Wat doe ik als ik schade constateer bij het aannemen van mijn bestelling?

Meldt dit direct aan de chauffeur, zodat er een aantekening van gemaakt wordt. Als u tekent voor ontvangst, dan tekent u standaard voor goede ontvangst van de goederen. Doe dat alleen als de chauffeur bij de bestelling heeft vermeld dat uw bestelling beschadigd is afgeleverd.

Neem contact met ons op door een e-mail te verzenden met foto’s van de schade en uw factuurnummer. Dan gaan wij dit netjes samen met u oplossen.

Ik heb het uitgepakt en kom beschadigde onderdelen tegen.

Neem direct contact met ons op door een e-mail te verzenden met foto’s van de schade en uw factuurnummer. Dan gaan wij dat netjes samen met u oplossen.

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

Standaard heeft u één jaar garantie op uw product, tenzij anders aangegeven. Zo zitten er bijvoorbeeld op een trampoline vaak verschillende garantietermijnen voor frames, springmat en veren. In dat geval wordt dit ook aangegeven bij het desbetreffende product.

Bij een klacht adviseren wij u om altijd contact met ons op te nemen. Dan kijken we samen wat de beste oplossing is.

 

Mededeling

Onze producten

Winkelwagen

Winkelwagen opslaan/laden Uitleg

Winkelwagen opslaan

Winkelwagen opslaan? Klik op ‘Opslaan’. U krijgt een uniek nummer wat u kunt bewaren (30 dagen). Winkelwagen weer ophalen? Voer het nummer in en klik op ‘Ophalen’.

Nummer: